Якість телекомунікаційних послуг

Керуючись нормативними документами у галузі телекомунікації, а саме Рішенням НКРЗІ від 03.12.2019 № 581 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2021 році», оприлюднюємо звіти про якість телекомунікаційних послуг.

Послуга доступу до Інтернет

  • Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час.
  • Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  • Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету.
  • Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернету.
  • Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету.